Aanleg internet- en tv-kabel begonnen

6 november 2015 14:45

Gisteren is een begin gemaakt met de aanleg van een Ziggo grondkabel (van 275 meter !!) naar het SWZ Boso Sneek complex.

Doel van deze kabel is het zorg dragen voor snel en stabiel internet en adequaat werkend tv signaal.

Goed internet is een must geworden voor de vereniging, waarbij men moet denken aan

• De website,
  • Digitale invulling van de wedstrijdformulieren
  • Toekomstige plannen voor “narrowcasting”
  • Pinmogelijkheden
  • Verbindingen voor de pers
  • Streamen van (kantine) muziek
  • Het optimaal benutten van de reeds aangeschafte kassasystemen
  • Tal van andere doeleinden

Goede tv is van belang voor de te bieden kantinefaciliteiten.

Denk daarbij bijvoorbeeld aan het live volgen van voetbalwedstrijden op eredivisieniveau.

De internetverbinding is een initiatief vanuit het hoofdbestuur van de club en wordt daarbij financieel en fysiek gesteund door de Club van 100. Ook moet worden verteld dat er vanuit Ziggo en VIB (onderaannemer) een behoorlijke duit in het zakje wordt gedaan.

Gezien het maatschappelijke belang van het project was men bij Ziggo bereid om de realisatie tegen gereduceerd tarief uit te voeren.

Hiervoor dank en lof!