Inleveren (wedstrijd)kleding en materialen op 18 en 25 juni aanstaande

13 juni 2022 10:00

Het seizoen zit er weer bijna op. Om het seizoen 2022-2023 goed te kunnen starten is het belangrijk dat alle materialen worden ingeleverd.

Het gaat dan om de volgende materialen:

• Ballen
  • Dopjes
  • Hesjes
  • Bidons
  • Kratjes
  • Waterzak + spons
  • Ballenzak/net

Alles moet geteld ingeleverd worden. Daarbij mogen de ballen in de container of het ballenhok blijven liggen. Daarnaast moeten de hesjes zijn gewassen en gesorteerd op kleur. Ook de bidons moeten schoon zijn (vaatwasser dan wel afgewassen). Dopjes moeten gesorteerd zijn op kleur.

Zo kunnen we tijdig zien wat aangevuld moet worden en dan genieten van een heerlijke vakantie.

De materialen kunnen worden ingeleverd op zaterdag 18 juni en zaterdag 25 juni van 10.00 uur – 13.00 uur.

De (wedstrijd)kleding dient op een van deze dagen eveneens ingeleverd te worden en wel bij Annemarijke Terpstra.

Wanneer je vragen hebt kun je contact opnemen met Christiaan Bergstra, 06-15535066.