Clubwinkel SWZ Shop geopend op 10 september a.s.

1 september 2022 9:00

Op zaterdag 10 september aanstaande is de SWZ Shop op het sportpark geopend! Je kunt tussen 10.00 en 12.00 uur jouw Sneek Wit Zwart-outfit scoren.

De SWZ Shop bevindt zich in het kassagebouw, bij het binnenwandelen van het sportpark aan je linkerhand. Een groot deel van het assortiment is uit voorraad leverbaar en kun je dus direct meenemen. Let op: op het sportpark kun je alleen betalen met PIN.

Wil je zeker weten dat jouw artikelen aanwezig zijn? Dan kun je ook vooraf bestellen. Ga naar sneekwitzwart.nl/shop en kies voor afhalen. Jouw bestelling staat dan voor je klaar op het sportpark. Als je de 10e niet langs kunt komen, kun je ook kiezen voor aflevering bij je thuis.

Clubshop SWZ Shop