Verkoop de meeste Clubactie-loten en win prachtige prijzen!

28 september 2022 18:15

Jeugdleden van Sneek Wit Zwart opgelet! De Grote Clubactie is afgelopen zaterdag gestart en de eerste loten zijn inmiddels verkocht, top! Voor het lid of team dat dit jaar de meeste loten verkoopt, zijn er prachtige prijzen beschikbaar gesteld door de vereniging.

Meeste verkochte loten van de club:
JBL Speaker

Op één-na-meest verkochte loten van de club:
Trainingpak van VV Sneek Wit Zwart

Meest verkochte loten als team in totaal:
Met je team naar McDonalds Sneek!

Tip: neem op wedstrijddagen jouw verkoopboekje mee naar je wedstrijd en verkoop je loten ook aan de toeschouwers rond het veld! Heb je vragen over deze actie? Dan kun je een mailtje sturen naar [email protected]. De winnaar wordt na de verkoopperiode bekend gemaakt en ontvangt persoonlijk bericht.

Grote Clubactie