Zanger Richard zaterdag 15/10 a.s. in de kantine

10 oktober 2022 12:15

Aanstaande zaterdag 15 oktober staat er weer een tsjokvol thuisblok gepland op onze velden. Uiteraard sluiten we de speeldag 'Sneek Wit Zwart-style' af met muziek in de kantine.

Deze week verzorgt zanger Richard uit Groningen een avondvullend programma. Richard is een allround artiest die zich altijd 150% inzet, een geslaagde avond is dus gegarandeerd. Met een repertoire van Jan Smit tot Dire Straits kan Richard echt van alles zingen!

De muziek in de kantine begint direct na afloop van de wedstrijd tussen Sneek Wit Zwart 1 en SC Stienst 1 en is gratis toegankelijk. De keuken is geopend! Vol = vol.

Bekijk wedstrijdprogramma

Livemuziek