Vrijwilligers volgen cursus reanimatie / AED

12 februari 2024 18:45

Op woensdag 31 januari hebben 20 vrijwilligers van VV Sneek Wit Zwart de reanimatie / AED cursus gevolgd en allen hebben ze hun certificaat behaald.

De vrijwilligers hebben vooraf aan de praktijktraining een E-learning basis reanimatie gedaan volgens de laatste richtlijnen van de Nederlandse reanimatieraad. Daarna hebben we gezamenlijk de praktijktrainingen bij VV Sneek Wit Zwart gedaan.

De reanimatie/aed training werd verzorgd door DBC Sneek “voor zorg en veiligheid” (www.dbc-Sneek.nl) zij zijn expert in o.a. veiligheid en trainingen.
Binnenkort zal ook de huidige AED worden vervangen door een nieuwe en zal deze op een andere locatie worden opgehangen zodat hij beter bereikbaar is en meer beschermd hangt tegen weersomstandigheden. Hij komt onder de overkapping bij de tribune te hangen.

AED