Jeugd Sponsor Actie bij Poiesz Sneek Duinterpen in teken van VV Sneek Wit Zwart

12 februari 2024 20:30

Deze week is het de beurt aan onze vereniging om zichzelf extra in de schijnwerpers te zetten om zo de felbegeerde jeugdsponsormunten in de koker van de vereniging te doen belanden.

Deze week bestaat de spaarsprinter uit 1,5 kg overheerlijke en gezonde Elstar appels.

IMG-20240212-WA0010.jpg

De andere aanbiedingen van deze week vind je hier

Winactie:
Stuur de leukste, grappigste of sportiefste foto met de spaarspinter van de week naar [email protected] en wie weet win je wel een prijs. Foto's kun je insturen tot en met 7 april. Daarna worden de drie winnaars op de hoogte gebracht.

IMG-20240212-WA0002.jpg

IMG-20240212-WA0009.jpg