Vacature: Hoofdtrainer Vrouwen 1

13 maart 2024 22:00

Voetbalvereniging Sneek Wit Zwart is op zoek naar een enthousiaste en ervaren hoofdtrainer voor onze Vrouwen 1, dat uitkomt in de 2e klasse.

Onze vereniging streeft naar een professionele leiding en organisatie met hoge kwaliteitsnormen. Bij de vereniging wordt gewerkt vanuit een gemeenschappelijke visie op voetballen en leren voetballen.
Je levert een actieve bijdrage aan de ontwikkeling van het opleiden van onze speelsters.
Als hoofdtrainer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen en leiden van ons vlaggenschip, waarbij je streeft naar sportieve successen en de individuele en collectieve groei van onze speelsters bevordert.

Wat verwachten wij van jou?
  • Aantoonbare ervaring als (hoofd)trainer binnen de voetbalwereld.
  • Gedegen kennis van tactische en technische aspecten van het voetbal, met het vermogen om deze kennis over te dragen op speelsters.
  • Sterke communicatieve en leiderschapsvaardigheden, met de capaciteit om een positieve teamdynamiek te bevorderen.
  • In staat om speelsters individueel te coachen en te motiveren om het beste uit zichzelf te halen.
  • Een motiverende trainer die de speelsters kan inspireren en begeleiden op meerdere vlakken.
  • Het bouwen aan een positieve en stimulerende teamcultuur waarin de speelsters zich kunnen ontwikkelen.

Wat mag je van ons verwachten?
  • Een helder kader waarin je je eigen ideeën als trainer kan invullen, passend bij onze visie op opleiden.
  • De mogelijkheid om bij te dragen aan de ontwikkeling en groei van getalenteerde speelsters.
  • Ondersteuning en faciliteiten om jouw coaching vaardigheden verder te ontwikkelen en te verbeteren.
  • Een passende vergoeding op basis van ervaring en kwalificaties inclusief kledingpakket.

Als toonaangevende voetbalvereniging in Súdwest Fryslân beschikt VV Sneek Wit Zwart over een duurzame sportaccommodatie. Met twee kunstgrasvelden, twee grasvelden, voldoende kleedkamers en een gezellige kantine kunnen we het gehele jaar voetballen. Onze trainers maken gebruik van de beste en voldoende trainingsmaterialen. Het sportcomplex ligt centraal in Zuid-Sneek en is dan ook goed bereikbaar met fiets, auto en openbaar vervoer.

Heb je interesse en wil jij onze vereniging komen versterken? Stuur dan jouw CV en motivatiebrief naar: [email protected]

VV Sneek Wit Zwart VR1