Robert Hoekstra tijdens B-ALV benoemd tot bestuurslid voetbalzaken

28 maart 2024 19:00

Tijdens de Buitengewone Algemene Ledenvergadering van 20 maart 2024 is Robert Hoekstra voorgedragen en door de leden benoemd tot bestuurslid, met de portefeuille “voetbalzaken”.

Hij neemt deze portefeuille over van Ernst Veldman die daarmee formeel is afgetreden. Daarnaast werd tijdens deze B-ALV de bestuurlijk/organisatorische ontwikkeling geschetst. Daaruit werd tevens duidelijk dat er thans nog een (te) groot aantal vacatures openstaat, zowel binnen het bestuur als binnen de diverse commissies. Een indringende oproep derhalve aan alle leden om hier spoedig invulling aan te geven!

Tot slot werd de jaarrekening gepresenteerd. Op advies van de kascommissie werd aansluitend decharge aan het bestuur verleend.

Wij wensen Robert veel succes en plezier bij het uitoefenen van de bestuursfunctie toe!

Algemene Ledenvergadering Bijzondere Algemene Ledenvergadering