Even een kaartje naar Wiedie

22 april 2024 20:30

Regelmatig wordt de vraag op het voetbalveld gesteld. Waar is Wiedie, we zien hem nooit meer op het veld om een wedstrijd te fluiten. Dat klopt inderdaad want Wiedie zit al een tijdje in de lappenmand.

Zijn gezondheid laat hem helaas wat in de steek. Op dit moment verblijft Wiedie in een woonzorgcentrum in Makkum.

Binnen de club zijn er mensen die af en toe even om het hoekje kijken bij hem. Wiedie mist de uitjes naar het veld. Het idee is ontstaan dat er vanuit de club mensen hem even een kaartje sturen. Daar vrolijkt hij zeker van op!

W. Corbier
Kamer 307