Helder CFA nieuwe sponsor SWZ Boso Sneek

17 februari 2016 21:00

De vereniging is er trots op te kunnen mededelen in Helder corporate finance & advies een nieuwe sponsor te hebben gevonden.

Helder is een noordelijk advieskantoor voor ondernemers. Vanuit haar vestigingen in Groningen (foto) en Heerenveen begeleiden zij bedrijven met de financiering van hun activiteiten. Daarnaast adviseert men bij fusie of overname en helpen bij strategiebepaling.

Logo Helder

Het beeldmerk van de onderneming zal binnen afzienbare tijd worden aangebracht op de rolboarding rond het hoofdveld. Wij heten Helder van harte welkom binnen onze sponsorgroep en vereniging.

Ook sponsor worden van SWZ Boso Sneek? Meer informatie vindt u hier. Een compleet overzicht van alle sponsoren is te vinden op deze pagina.