Zaalvoetbal toernooi Workum 2016

17 februari 2016 21:45

Zaterdag 13 februari was de Rolpeal te Workum het domein van onze jongste jeugd. Het jaarlijks terugkerende zaalvoetbal- en zwemfestijn was ook dit jaar weer druk bezocht en daarmee als vanouds een succes. Onderling gemixed gingen de F- en F-League Pupillen de strijd aan in de zaal in twee pools.

Dankzij de strakke organisatie onder leiding van Stephan Huijgen (coördinator F Pupillen), de stadionspeakers Karolien Speet en Ragna Haagsma en arbiters Raymond de Vries en Bert Schotanus verliep het voetbalgedeelte vlekkeloos. In twee pools werd er met verve gestreden om de 1e plaats en daarmee een plek in de finale. Team 'zwart' wist een finaleplek te bereiken door al hun wedstrijden in de pool te winnen. De andere finalist bleef tot de laatste seconde van de laatste poolwedstrijd een verrassing. Uiteindelijk was team 'blauw' de gelukkige finalist en uiteindelijk ook de overall winnaar. Alle spelers gingen met een prachtige medaille en 'club halswarmer' naar huis of aansluitend het zwembad in. Onder het vele publiek begaven zich ook de voorzitter van SWZ Boso Sneek en de Jeugdsecretaris. Organisatie, vrijwilligers, sponsoren en EHBO hartelijk dank voor weer een succesvol en memorabel toernooi.

De foto's vind je hier.