Finale nacompetitie SWZ Boso Sneek A1

7 juni 2016 16:30

Afgelopen donderdag wist SWZ Boso Sneek A1 de finale van de nacompetitie te bereiken na een 1-1 gelijkspel tegen Blauw Wit '34 en na de 4-1 thuis overwinning een week eerder. Komende zaterdag, 11 juni, gaat de strijd om promotie naar de vierde divisie plaatsvinden tegen SJO vv Winsum A1 dat zelf speelt voor handhaving.

De finale, die uit 1 wedstrijd bestaat, zal gespeeld worden op neutraal terrein en wel op het sportpark van Be Quick Dokkum. Aanvang 14:30.

Ook tijdens deze laatste wedstrijd wordt uw aanwezigheid en steun zeer op prijs gesteld!

Accommodatie ‘t Tolhus
Tolhuispark 3