Club van 100 biedt borstelmachine aan

22 augustus 2016 20:45

Afgelopen zondag 21 augustus j.l. heeft de Club van 100 de heren van de terreinencommissie een borstelmachine aangeboden. Aanleiding hiervoor was het feit dat de gemeente SWF dit jaar helaas gestopt is met het faciliteren van verdelgingsmiddelen voor onkruid.

Dit betekende concreet dat er door de terrein medewerkers moest worden overgeschakeld op een andere manier van onkruid bestrijding. Nu zijn de meeste heren fysiek gezien nog in de bloei van hun leven, maar om op ouderwetse manier de schoffel ter hand te nemen zagen ze toch niet zo zitten. Daarop werd de voorkeur uitgesproken voor machinale verwijdering en dit signaal is door de Club van 100 opgepikt!

De machine is inmiddels al diverse malen naar tevredenheid ingezet om het sportpark toonbaar en onkruidvrij te maken. We wensen de heren van de terreinencommissie veel succes met de machine!

vlnr: Marten Feenstra, Jeroen Jansen (beide Club van 100), Jan Stevens, Dirk
Faber, Albert Burkink, Bart Mollema, Jan Jansen (club van 100).