Bekerronde: SWZ Boso Sneek 2 donderdag thuis, 1 naar Waskemeer

15 november 2016 13:00

Sven Batstra

Aankomende speelronde komen verschillende SWZ Boso Sneek-teams weer uit in de bekercompetitie.

SWZ Boso Sneek 2 speelt komende donderdagavond in de tweede bekerronde thuis tegen Buitenpost 1. Het duel begint om 20.00 uur, uiteraard is de kantine geopend. Bij winst speelt het tweede in het weekend van 17 en 18 december thuis een tussenronde tegen de winnaar van het duel tussen Be Quick Drachten en Broekster Boys voor een plek in de volgende ronde.

Ons eerste elftal speelt zaterdagmiddag om 19.00 uur uit bij Waskemeer (onder Ureterp), dat in de competitie uitkomt in de Zaterdag vierde klasse C. De winnaar van dit duel plaatst zich direct voor de volgende ronde.

Waskemeer heeft aangegeven, ondanks de verslagenheid die er binnen de club heerst, te kunnen en willen spelen. Uiteraard zal hier zaterdag op passende wijze bij stil worden gestaan. SWZ Boso Sneek verleent hierin alle medewerking en het verenigingsbestuur heeft afgelopen week per brief haar blijk van medeleven aan Waskemeer overbracht.

Binnen de jeugdafdeling komen zaterdag JO13-2, JO11-3 en JO19-2 uit in de jeugdbekercompetitie. Voor veel van de overige teams wordt dit weekend een regulier competitieprogramma georganiseerd. Vrijdagavond vindt er op ons eigen veld een complete speelronde van ons VR3-team plaats, waarna natuurlijk ook de kantine weer is geopend.

Wij wensen alle SWZ Boso Sneek-teams komend weekend weer veel plezier en succes!

Districtsbeker SWZ Boso Sneek SWZ Boso Sneek 1 SWZ Boso Sneek VR3 Vrouwenvoetbal