Zaterdag inloopdag en infobijeenkomst Beleid 2016-2020

21 november 2016 13:00

Sven Batstra

Het verenigingsbestuur nodigt alle geïnteresseerden uit om zaterdag 26 november aanstaande het Beleidsplan 2016-2020 in te zien. Aan het eind van de middag is er de gelegenheid tot het stellen van vragen.

Het beleidsplan omvat de algemene verenigingsdoelstellingen voor de komende vier jaar. Dit beleid is mede tot stand gekomen dankzij de input van het kader en leden. Onder meer de uitslag van de verenigingsenquête van deze zomer is hierin meegenomen.

U bent van harte welkom om de stukken in te zien (vanaf 10.00 uur) in het Sponsorhome. Vanaf 15.30 uur is het verenigingsbestuur hier aanwezig om inhoudelijk een toelichting te geven. Aanmelden is niet nodig. Het beleidsplan komt vervolgens aan de orde op de Algemene Ledenvergadering op 16 december aanstaande.