Ondertussen in Kenia...

2 augustus 2017 13:45

In de maand juni hebben we van jullie vereniging een aantal shirts ter beschikking gekregen voor onze reis naar Kenia. Hiervoor willen we jullie nogmaals hartelijk dank zeggen!

Vandaag hebben we een voetbaltoernooi georganiseerd, waarbij we deze shirts hebben gebruikt. Het was een groot succes!

De kinderen hadden allemaal een grote glimlach op hun gezicht en dat is waar wij het uiteindelijk voor doen!

Als je ziet hoe blij kinderen zijn met het weinige wat ze hebben, was het heel dankbaar om dit voor Stichting Doch Dyn Dream te doen. Afgelopen week hebben we ook enkele huisbezoeken afgelegd en hebben hier vreselijke dingen gezien. Kinderen die slapen op de grond, al op jonge leeftijd HIV hebben en in huizen wonen waarvan we hopen dat dit na een regenbui nog overeind staat.
Met vriendelijke groet,
Monica Abma en Michiel de Boer