Sportspreekuur Fysio-Actief weer van start

26 augustus 2015 12:00

September… de eerste trainingen zitten er weer op en de competitie begint! Dit betekent ook dat de sportfysiotherapeut van Fysio-Actief weer wekelijks aanwezig zal zijn bij de vereniging voor het sportspreekuur.

Tijdens dit spreekuur kunnen alle leden langskomen bij klachten, met vragen of voor (trainings)advies. Een laagdrempelige en gemakkelijke manier om even iets te laten checken door een expert!

Sportspreekuur SWZ Boso Sneek

Elke dinsdag*
18:00 – 18:45 – Jeugd
18:45 – 19:15 – Senioren
19:15 – 20:00 – 1e Selectie
Kijk voor meer informatie op www.fysio-actief.nl of bel 0515 43 43 55

Heb je een blessure of vraag, kom gerust langs! Wil je graag meteen een afspraak maken, bel dan met 0515 43 43 55 en je kunt op werkdagen binnen 24 uur terecht.

Het team van Fysio-Actief wenst alle leden een sportief, blessurevrij seizoen toe!

*in vakanties en tijdens de winterstop zijn er geen spreekuren.