Leden SWZ Boso Sneek aan de slag met vrijwilligersbeleid

25 oktober 2018 14:30

Enkele weken geleden plaatsten wij een oproep op de website met betrekking tot vrijwilligers. Na deze oproep hebben een aantal leden de handschoen opgepakt en zijn aan de slag gegaan.

De groep, bestaande uit Rianne de Haan, Jan Kuperus, Esther Jansen-Keuning, Wilco Smorenburg, Sven Batstra en Jan Koenen, is begonnen met het opstellen van een beleidsplan. Uiteraard zal deze in de komende periode gedeeld worden.

Verder zijn ook de eerste plannen bedacht en uitgewerkt voor het werven van nieuwe vrijwilligers. Uiteraard worden ook de huidige vrijwilligers, die elke week weer veel tijd steken in de vereniging, niet vergeten!

Genoeg plannen en ideeën waar we jullie de komende tijd over zullen informeren. Uiteraard staat het iedereen vrij om jullie alvast aan te melden als vrijwilliger. Stuur je mail naar [email protected] of spreek een van onze vrijwillige toppers aan!

Vrijwilligers Werkgroep Vrijwilligerszaken