Zaterdag: stadsderby ZM1 – WPB, Jelle Jitze en Schijt je rijk-verkoop

8 mei 2019 12:15

Na de drukbezochte heenwedstrijd in november, staat aankomende zaterdag de return van de stadsderby tussen SWZ Boso Sneek ZM1 en Waterpoort Boys op het programma.

Het belooft zaterdag een spannend duel te worden, want na het verlies van vorige week moet SWZ Boso Sneek ZM1 winnen om een week later het kampioenschap te kunnen binnenslepen. Of verliest concurrent QVC dit weekend en kan zaterdagmiddag de kampioensvlag al uit? De heenwedstrijd tussen de beide Sneker ploegen eindigde in een 0-0 gelijkspel. Mocht WPB nog kan willen houden op de eindzege, dan zal er zaterdag in Tinga moeten worden gewonnen. Al met al dus ingrediënten genoeg voor een prachtige voetbalstrijd, waarvoor om 15.00 uur wordt afgetrapt.

Na afloop van de wedstrijd kan er in de kantine uitgebreid worden nagepraat, onder het genot van verschillende liveoptredens van zanger Jelle Jitze. Overigens zijn voorafgaand aan de wedstrijd aan de kassa, en na afloop van de wedstrijd in de kantine, loten voor de Schijt je rijk-loterij worden gekocht.

Kom zaterdagmiddag dus naar het sportpark en beleef deze prachtige Sneker voetbalmiddag mee!

Zie ook:

- Facebook-event SWZ Boso Sneek ZM1 – Waterpoort Boys

- Compleet thuisprogramma voor a.s. zaterdag

Jelle Jitze SWZ Boso Sneek ZM1 Schijt je rijk Waterpoort Boys