Uitslag Schijt je rijk 2019 bekend!

16 juni 2019 0:00

Wat gezellig was het gisteren aan het veld en wat deed koe Shirley het goed! In de slotminuten wist ze er nog een mooie vlaai uit te persen. Dit zijn de winnende getallen van Schijt je rijk 2019:

• Lotnummer 1369 250 euro
  • Lotnummer 3198 50 euro
  • Lotnummer 554 50 euro
  • Lotnummer 3242 50 euro
  • Lotnummer 165 50 euro
  • Lotnummer 6453631804319 (online) 50 euro

De koe scheet uiteindelijk aan de rand van het veld, waardoor vijf prijzen van 50 euro worden uitgekeerd aan de eigenaars van de loten rond het winnende nummer 1369.

Prijswinnaars dienen zich vóór 16 juli 2019 te melden bij de penningmeester van de vereniging, zodat de gewonnen prijzen kunnen worden uitgekeerd. Na de deadline is het niet mogelijk om prijzen te claimen en vervallen de geldprijzen van de niet opgeëisde nummers aan de vereniging. Winnaars kunnen zich persoonlijk melden bij de penningmeester of kunnen zich melden via [email protected]. Bij het afhalen van de prijzen dient het originele lot te worden overhandigd.

Langs deze weg bedankt de organisatie alle deelnemers voor het meespelen! Ook een bijzonder woord van dank aan de (jeugd)teams en de coördinatoren voor hun hulp bij het verkopen van de loten. Wie weet tot volgend jaar!

Schijt je rijk