Online verkoop Schijt je rijk-loten is begonnen!

29 april 2019 13:30

De online lotenverkoop voor Schijt je rijk 2019 is van start gegaan! Koop nu je loten en maak kans op 250 euro of een van de vele troostprijzen.

Loten zijn verkrijgbaar voor 4 euro per stuk. De fysieke verkoop, waarbij loten kunnen worden gekocht bij de leden en aan de kassa’s op wedstrijddagen van het eerste elftal start komende week. Online is dus het mogelijk om nu alvast mee te spelen en loten eenvoudig te voldoen via iDeal, waarna deze direct per e-mail worden toegestuurd.

De grote finale van Schijt je rijk is op 15 juni aanstaande vanaf 17.00 uur. Dan wordt ook bekend gemaakt welke lotnummers aan welke kavels zijn gekoppeld en worden de winnaars bepaald door de schijtende koe. Dit bijzondere moment wordt omlijst door een feestavond met muziek, waarvoor het lot tevens het entreebewijs is.

Schijt je rijk