Sporten en bewegen voor 4 jarigen bij BMO Sneek, sportpark Tinga

28 juni 2022 18:45

Als een kind nog niet kan klimmen en klauteren; kan het dan wel goed leren zwemmen?
Kinderen die meerdere beweeg- of sportvaardigheden leren, ontwikkelen een brede motorische basis en ervaren ook succes op andere gebieden, zoals het sociaal-emotionele vlak.

Vind je jouw kind te jong om nu al voor een sport te kiezen en vind je het wel heel belangrijk dat hij/zij gaat sporten?

In Sneek komt nu de mogelijkheid om eerst goed te leren bewegen en pas later voor een specifieke sport te kiezen.

Op Sportpark Tinga hebben Voetbalvereniging Sneek Wit Zwart, Hockeyclub Sneek en Tennisvereniging De Vliegende Bal de handen ineen geslagen en gaan vanaf september 2022 een generiek trainingsprogramma aanbieden.

In eerste instantie voor kleuters uit groep 1. Zit jouw kind in groep 2 volgend jaar en wil hij/zij meedoen? Je bent natuurlijk van harte welkom!

Schrijf je nu in voor gratis kennismakingslessen op woensdag 6 en 13 juli en woensdag 31 augustus via [email protected]. Zie ook www.bmosneek.nl.
#sneekwitzwart #devliegendebal #hockeysneek #athleticskillsmodel #lokaalsportakkoord

Weet je al wel zeker dat je wil voetballen en ben je nog geen lid? Dan ben je komend seizoen vanaf 5 jaar natuurlijk ook van harte welkom bij onze F-league!

ASM BMO Sneek