BMOSneek organiseert opnieuw (twee) beweegfeestjes, ditmaal in de tennishal

12 december 2022 22:15

Wil jij je kind lekker laten bewegen en laagdrempelig kennis laten maken met diverse vormen van sport? Dan zijn de beweeglessen van BMOSneek wat voor hem of haar.

Goed leren sporten en bewegen onder professionele begeleiding voor 4-6 jarigen

Wil je je kind wel laten bewegen, maar nog niet laten kiezen voor een sport? Meld hem/haar dan nu aan bij BMO Sneek!

BMOSneek, het samenwerkingsverband tussen voetbalvereniging Sneek Wit Zwart, tennisvereniging De Vliegende Bal en hockeyclub SMHC, is van start gegaan met een sportprogramma voor 4 – 6 jarigen, waar leren sporten, leren bewegen en fun centraal staat.

De trainingen zijn gebaseerd op drie hoofdvaardigheden, die belangrijk zijn voor de ontwikkeling:
• Verplaatsen (lopen, rennen en springen)
• Objectvaardigheden (gooien, vangen, schoppen en slaan van een bal)
• Balanceren (stoeien, rijden en glijden)

De lessen zijn geschikt voor kinderen uit groep 1 en 2.

Het programma bestaat uit 5 blokken van 6 lessen. Elk blok vindt op een andere locatie plaats, waardoor de kinderen met alle drie de verenigingen van Sportpark Tinga in aanraking komen en ook kunnen deelnemen aan de diverse nevenactiviteiten van de verenigingen. De trainers blijven wel dezelfde herkenbare gezichten gedurende het seizoen.

De totale kosten van het jaarprogramma bedragen €95,- all inn. Je kunt op elk gewenst moment instappen, waarmee de kosten ook trapsgewijs zullen afnemen gedurende het seizoen. Een gratis proeftraining behoort ook tot de mogelijkheden.

Maar je kan je ook eerst aanmelden voor één van deze open BEWEEGFEESTJES op:
– 14 december 15.30 – 16.15 uur
– 21 december 15.30 – 16.15 uur

Gratis en vrijblijvend kennismaken met deze nieuwe manier van sporten voor de allerkleinsten in de gemeente Súdwest-Fryslân.

Wij hopen met dit initiatief veel kinderen te helpen ontdekken hoe leuk sporten is zonder al direct te hoeven kiezen voor een specifieke sport.

Meld je nu aan via bmosneek.nl. Nog vragen? Neem contact op via [email protected].

Zie ook bmosneek.nl voor een introductiefilmpje of foto's van bijvoorbeeld het beweegfeestje op 6 juli of recent van de pietentraining.

De beweegfeestjes en de trainingen vanaf 11 januari vinden plaats in de hal.

BMO Sneek