Club van 100 leden ontmoeten elkaar!

11 april 2024 8:30

Onder prachtige weersomstandigheden vond afgelopen zaterdag de jaarlijkse bijeenkomst van de Club van 100 weer plaats. De opkomst was zoals gebruikelijk weer goed en het weer zat ook flink mee zodat het terras ook kon worden benut.

Traditiegetrouw wordt eerst uitleg en toelichting gegeven waar ieders bijdrage aan is uitgegeven. Dat waren weer een paar mooie onderwerpen zoals:

• Een professionele heggenschaar aangeschaft voor de terrein medewerkers.
  • Gedeeltelijke bijdrage voor de busreis t.b.v. de bekerfinale van de JO-19.
  • Materiaal voor de keuken aangeschaft.
  • Paas Actie voor de jeugd ondersteund.
  • Activiteiten in de kantine ondersteund.
  • Onderhoud machines Terrein medewerkers.

Daarnaast is een volledig nieuw scorebord betaald en zeer recent nogmaals 4 nieuwe kleine doeltjes t.b.v. de trainingen.

Dit alles is niet mogelijk zonder de bijdrage van al onze leden, waarvoor nogmaals hartelijk dank!

Er was door Machiel Keuning een heerlijk buffet voorbereid en dat lieten de leden zich goed smaken. De sfeer was uitstekend en na een paar uurtjes werd het toch echt  tijd om af te ronden. De dorstigste leden onder ons konden in de grote kantine hun gesprekken voorzetten 😊 . Al met al kijken we weer terug op een geslaagde middag met veel gezelligheid.

Bent u nog geen lid of weet u iemand in de omgeving die lid wil worden, meld hem/haar aan! Voor maar 13 cent per dag ondersteund u onze mooie club!

Meer informatie om lid te worden op deze pagina

Bestuur Club van 100:

Jan Jansen