SC Heerenveen talentendagen op 26 maart en 2 april

24 februari 2017 16:30

Is het jouw droom om later in het Abe Lenstra stadion te spelen? Kom dan naar de talentendagen van sc Heerenveen! Want ook dit jaar organiseert de club weer talentendagen voor spelers en keepers uit Friesland, Groningen, Drenthe, Flevoland en Overijssel!

-----------------Aanmelden helaas niet meer mogelijk------------------
-----------------------meer informatie via deze link------------------------

Heb jij talent, hou je van voetbal, doelpunten maken of juist van doelpunten voorkomen? Dan zijn wij op zoek naar jou! Geef je op voor de Rabobank-Talentendag voor spelers of voor keepers en wie weet zien we jou later als voetballer terug in het Abe Lenstra stadion!

Talentendag voor spelers

De Rabobank-Talentendag voor spelers is op zondag 26 maart 2017 en vindt plaats op Sportpark Skoatterwâld! Deze dag is speciaal voor jongens en meisjes geboren in 2006, 2007, 2008 of 2009.

Lijkt het je leuk om mee te doen? Meld je dan aan via deze link!

Talentendag voor keepers

Lijkt keepen bij een profclub je leuk? Meld je dan aan voor de speciale keepertestdag die de Voetbalacademie sc Heerenveen organiseert op zondag 2 april 2017.

Deze dag is alleen voor keepers en andere balvaste jongens, die geboren zijn in 2005, 2006, 2007, 2008 en 2009. Dus ook als je bijvoorbeeld korfballer, handballer of basketballer bent of zelf vindt dat je best goed kunt keepen. Dit is een mooie kans om je talent eens te laten zien!

Lijkt het je leuk om mee te doen? Meld je dan aan via deze link!

SWZ Boso Sneek is Sportief Partner van SC Heerenveen

SC Heerenveen Talentendagen