Gezellige Club van 100 bijeenkomst met speciaal tintje

20 maart 2017 13:00

Zondag 19 maart na de wedstrijd SWZ Boso Sneek - SDO vond de jaarlijkse bijeenkomst van de Club van 100 weer plaats. De kleine kantine was goed gevuld met zo’n 70 mensen die direct na de wedstrijd binnenliepen.

Zoals gebruikelijk werd hen uitgelegd waar hun jaarlijkse bijdrage aan is besteed en dat was het afgelopen seizoen onder andere:

-          Een waterstofzuiger voor de kantinemedewerkers

-          Een borstelmachine tegen het onkruid voor de terreinwerkers

-          Forse bijdrage aan een vaste en snelle Internetverbinding

-          Bijdrage aan de LED Tv’s in de beide kantines

-          I.s.m. de bingocommissie borstels bij de kleedkamers om de schoenen schoon te maken.

Op de bijeenkomst zelf werden de dames van de 35+ afdeling nog verrast met een kleine attentie voor hun team. Annemarijke Terpstra en trainer Anton de Bakker namen een set nieuwe “hoedjes” en 3 wedstrijdballen in ontvangst. De geruchten gaan dat trainer de Bakker maar wat graag wil overschakelen naar “Barcelona-achtige” trainingen en daarom dringend behoefte had aan dit oefenmateriaal.

Daarna werd kort stilgestaan bij de oprichting van deze bijzonder club. Wijlen Ate van Dalen, Bauke Batstra, Knopje van Dalen en de aanwezige Jurre Luurs hebben in meer of mindere mate aan de wieg gestaan van de Club van 100, die zijn start had in de 70-er (glorie)jaren. Dit betekent dat er nu al zeker 45 jaar ondersteuning wordt gegeven aan de vereniging!

Het bestuur van  de Club van 100 heeft dan ook bij hoge uitzondering besloten om Jurre Luurs voor te dragen en te benoemen als erelid van de Club van 100.

Jurre kreeg een mooi aandenken opgespeld door Jan Jansen en zijn vrouw ontving een bos bloemen. Het dankwoord van Jurre was, hoe kan het anders, op zijn eigen karakteristieke manier en Jurre werd met een luid applaus bedankt. Hierna werd het buffet geopend wat door Mark Stuurman van Catering Sneek op een voortreffelijke manier was verzorgd.

Rest mij nog om het barpersoneel Rick Blijenberg en Machiel Keuning te bedanken en Esther Keuning voor de zo vele overige hand en spandiensten!

Marten Feenstra, bestuur Club van 100.

Club van 100