Bijzondere Algemene Ledenvergadering op vrijdag 16 maart

2 maart 2018 20:00

Het verenigingsbestuur nodigt de leden uit voor een Bijzondere Algemene Ledenvergadering van de vereniging op vrijdag 16 maart 2018. De vergadering begint om 20.00 uur in ons eigen clubgebouw aan de Molenkrite 132 in Sneek.

1. Opening
  2. Mededelingen en ingekomen stukken
  3. Verslag Kascommissie 2016-2017
  4. Financieel jaarverslag 2016-2017
  5. Samenwerking ONS Sneek
    1. Stand van zaken;
    2. Toestemming uitwerken fusieplan en intentieverklaring tot samengaan
      van SWZ Boso Sneek en ONS Sneek per 1 juli 2020;
    3. Stemming over punt 5.2;
    4. Uitslag stemming 5.3
  6. Sluiting

Het Financieel jaarverslag 2016-2017 (ter behandeling bij punt 4) ligt een half uur voorafgaand aan de vergadering ter inzage.

Toegang tot de vergadering hebben alle leden en donateurs van de vereniging. Stemrecht hebben leden van 18 jaar en ouder (peildatum 23 maart 2018), zij kunnen tevens een ander verenigingslid van 18 jaar of ouder schriftelijk machtigen tot het uitbrengen van een stem (tot een maximaal aantal van twee machtigingen per aanwezig lid). Een voorbeeld van een schriftelijke machtiging is downloadbaar op www.swzbososneek.nl. Leden jonger dan 18 jaar mogen zich laten vertegenwoordigen door een ouder/verzorger.

In de aanloop naar deze vergadering organiseert de vereniging twee informatiebijeenkomsten waar u persoonlijk antwoord kunt krijgen op mogelijk ontstane vragen. Deze bijeenkomsten vinden plaats op zondag 4 maart 2018 en op zaterdag 10 maart 2018 van 10.00 tot 12.00 uur in het sponsorhome. U bent van harte welkom, de koffie staat klaar.

Indien u als lid vragen heeft over deze uitnodiging, neemt u dan voorafgaand aan de vergadering contact op met het Secretarieel Bureau, bij voorkeur via e-mail.

Downloads:

Deze uitnodiging is op donderdag 1 maart 2018 per e-mail verzonden aan de leden van SWZ Boso Sneek. Indien u lid bent maar de e-mail niet heeft ontvangen, raden wij u aan contact op te nemen met het Secretarieel Bureau voor verificatie of aanlevering van uw e-mailcontactgegevens.

Zie ook:

Vertegenwoordigers van de media wordt verzocht bij vragen of verzoeken contract op te nemen met persvoorlichting.

Bijzondere Algemene Ledenvergadering