Oranje Leeuwinnen in Heerenveen, SWZ Boso Sneek is er bij!

18 april 2018 19:15

Vorige week werd ik er op geattendeerd dat de Oranje Leeuwinnen richting Friesland komen.
Het Nederlands vrouwenelftal speelt 12 juni de kwalificatiewedstrijd tegen Slowakije in het Abe Lenstra stadion.

Vorig jaar zijn we met 50 mensen van de club naar Groningen geweest om de Oranje Leeuwinnen aan te moedigen en wat was dit een beleving. Een prachtige dag hebben we toen gehad.

Mijn eerste gedachte was dan ook gelijk om kaarten te bestellen voor de wedstrijd van 12 juni. En na een paar stressmomenten is dit dan ook gelukt. De lijntjes zijn deze week al open gegaan naar de vrouwen en meisjes teams bij onze club en als warme broodjes binnen een paar uren alle kaarten verkocht. Eigenlijk had ik wat te weinig dus na overleg met pa nog hetzelfde aantal bij besteld. In totaal nu 216 kaarten waarvan nu 160 verkocht zijn. Vak 11 ( sfeervak) toveren we om tot SWZ Boso Sneek vak.

Zoals jullie lezen zijn er nog 56 kaarten over. Wil je mee stuur dan even een app naar het onderstaande nummer: 0654364250 ( Esther Keuning). Maximaal 4 kaarten per persoon en betrokkenheid bij de club heeft wel voorrang. Kaarten kosten 10,- euro per stuk. Op basis van eigen vervoer naar Heerenveen en de indeling van de plaatsen maak ik zelf.

Voor degene die al kaarten hebben gereserveerd bij mij wil ik laten weten dat ik op korte termijn 2 inloopmomenten ga organiseren bij de club zodat jullie daar de kaarten op kunnen halen en betalen.

Gepast betalen en kun je niet zorg er dan voor dat iemand anders die ook mee gaat de kaarten even ophaalt en betaalt.

Gr Esther Keuning

Oranje Leeuwinnen Sherida Spitse