Lemmer F1 te sterk voor SWZ Boso Sneek F2

F-pupillen zaterdag, F2, 3e klasse 29

31 oktober 2015 10:00

Onbekend

31 Oktober stond er om 10:00 een uitwedstrijd in Lemmer tegen de plaatselijke F1 op het programma.

Het fysiek sterkere Lemmer wist in de 1e helft doelman Tijs drie maal te passeren. SWZ Boso Sneek F2 moest het doen met een tweetal kansen en drietal corners maar wist hier uit geen treffer te produceren.

In de tweede helft weet Lemmer al weer te scoren en loopt uit naar 4-0. Sven heeft twee minuten en twee kansen nodig om de stand op 4-1 te brengen. Een afstandsschot gaat eerst nog naast maar daarna vliegt het afstandsschot in de linkerkruising. Vrijwel meteen daarna komt Lemmer op 5-1. Een volgend schot van Sven verdwijnt naast en over het doel. Een kort genomen corner weet Sven net niet binnen te schieten, het schot eindigt op de lat. Meteen daarna weet Lemmer doelman Steffan nogmaals te passeren en schiet de 6-1 binnen. SWZ Boso Sneek neemt andermaal een corner en ditmaal is de korte bal voor Jesse. Jesse schiet helaas op de paal. Joost krijgt een dubbele kans en tot twee keer toe weet de keeper zijn inzet te keren. Joost krijgt nogmaals een kans na een mooie rush van Sven , ook deze bal gaat er echter niet in. Het laatste wapenfeit is van Lemmer, de aanval eindigt echter in een prima redding van Steffan. Eindstand: 6-1.

Volgende week volgt de uitwedstrijd in Koudum en wordt er om 9:00 uur afgetrapt tegen Oeverzwaluwen F1.