SWZ Boso Sneek F2 sluit najaarscompetitie af met overwinning.

vv Sneek Wit Zwart JO9-2

EBC/Delfstrahuizen F1

F-pupillen zaterdag, F2, 3e klasse 29

5 december 2015 9:00

Onbekend

Om negen uur werd er vandaag afgetrapt voor de wedstrijd SWZ Boso Sneek F2 - EBC/Delfstrahuizen F1. Aan de Molenkrite stond een ferme wind die wel eens een bepalende factor kon gaan worden.

Het spel ging de eerste minuten gelijk op. Met de wind in de rug weten de gasten steeds meer kansen te creëren en na een minuut of 7 weten ze dan ook keeper Jayden te passeren en komen daarmee op 0-1. Met deze stand werden de kleedkamers voor de rust op gezocht.

In de tweede helft weet Jesse uit een corner via een tegenstander de gelijkmaker te scoren: 1-1. De thuisploeg weet nog enige kansen te creëren; Joost schiet over en Jesse een keer naast. Hugo brengt de thuisploeg op voorsprong: 2-1. Drie minuten later is het Jesse die de marge vergroot tot 2 doelpunten: 3-1. Een mooie vrije trap van Sven wordt tegengehouden en een vrije trap van Joost verdwijnt naast het doel. In de slotfase weten ook de gasten nog wat terug te doen en wordt ook doelman Tijs een keer gepasseerd. De eindstand wordt hiermee bepaald op 3-2.

Hiermee is de najaarscompetitie al weer ten einde en eindigen Damian, Djayden, Hugo, Jesse, Joost, Justin, Steffan, Sven en Tijs op een achtste plaats met vier overwinningen uit 10 wedstrijden en 6 verliespartijen. Een prima  debuut van deze 1e jaars F-Pupillen van deze mannen die het veelal moesten opnemen tegen 2e jaars F-Pupillen en daarmee grotere en sterkere tegenstanders.