SWZ Boso Sneek F2 nog steeds zonder puntverlies

F-pupillen zaterdag, F2, 3e klasse 37

23 april 2016 11:20

Onbekend

Vandaag een latertje in Lemmer. Om 11:20 zou er afgetrapt worden tegen CVVO F2 maar door het uitopen van voorgaande wedstrijden werd dat nog eens 20 minuten later. Met een flinke warming-up in de benen was de 1e kans voor SWZ Boso Sneek en meteen daarna de 2e voor CVVO die gelukkig naast ging. Na een mooie aanval schiet Jesse voor langs en even later eindigt een corner van de Lemsters op de lat. Jesse mag even daarna alleen op de keeper af en raakt vervolgens ook de lat. De bevrijdende 0-1 wordt door Joost binnen geschoten. Na een mooie aanval waarna de bal via Jayden bij Tijs terecht komt, wordt door Tijs de 0-2 binnen geschoten. Na een spervuur aan schoten op de Lemster doelman komen ze er met een counter snel uit en kan Steffan na een enorme loopactie de bal nog net tot corner verwerken. Keeper Hugo had niet heel veel te doen in de 1e helft en dat was met name te danken aan het uitstekende verdedigende werk van Damian.

Na de rust, waarbij de spreekwoordelijke lunchdip gelukkig uitbleef, volgden twee corners voor de Snekers die helaas geen treffer opleverden. CVVO  kwam er vervolgens razendsnel uit en met een bekeken hoge bal werd keeper Justin gepasseerd: 1-2. Een goede voorzet van Steffan op Jesse eindigt in een knappe redding van de Lemster keeper. Na wederom een prima voorzet van Steffan weet Joost zijn tweede van de wedstrijd en de 1-3 te maken. De eindstand wordt door Jesse met een prima schot bepaald op 1-4. Daarna komt ook CVVO nog een keer alleen op de keeper af maar het schot gaat over. Ook een corner van SWZ Boso Sneek F2 levert geen treffer meer op.

Ook de enige overgebleven concurrent Makkum F1 wist vandaag te winnen dus een kampioensfeestje laat nog even op zich wachten. De wedstrijd van 30 april uit tegen Makkum F1 wordt naar alle waarschijnlijkheid verplaatst naar 11 mei  wegens vakantieperikelen. Het kan dus zijn dat Damian, Hugo, Jayden, Jesse, Joost, Justin, Steffan, Sven en Tijs 12 mei iets minder fit of later op school verschijnen….