Semplonius verlengt als assistent bij SWZ Boso Sneek

29 december 2018 15:45

André Semplonius is ook komend seizoen de assistent-trainer van de A-selectie van SWZ Boso Sneek. De overeenkomst die club en trainer aan elkaar verbindt is dit weekend met een seizoen verlengd.

Semplonius is momenteel bezig aan zijn eerste seizoen als assistent van hoofdtrainer Germ de Jong. Hij volgde in augustus Johan Abma op. Eerder verlengde SWZ Boso Sneek en De Jong al hun samenwerking.

"Dat we ook volgend seizoen een beroep op André kunnen doen, daar zijn we erg tevreden over. Het is mooi dat we deze clubman bij onze A-selectiestaf kunnen houden", aldus voorzitter Frank Slob.

De eerstvolgende wedstrijd van SWZ Boso Sneek is op zaterdagavond 19 januari aanstaande. Dan komt het Heerenveen van Gerald Sibon op bezoek in Tinga.

André Semplonius Contractverlengingen SWZ Boso Sneek 1