Vrouwen 30+ vieren hun 5-jarig bestaan

12 oktober 2020 17:30

Feest op de training bij de Vrouwen 30+! Deze week is het precies vijf jaar geleden dat een groep vrouwen de stoute voetbalschoenen aantrok en startte met de eerste trainingen.

Inmiddels is de groep uitgegroeid tot een vaste waarde binnen de vrouwenafdeling en de vereniging. Het team is een graag geziene, gezellige gast op het eigen sportpark en bij de toernooien waaraan wordt deelgenomen. Wekelijks wordt onder leiding van een heuse technische begeleidingsstaf getraind.

Van harte gefeliciteerd met dit mooie eerste lustrum!

Lijkt het jou ook leuk om (weer) te (beginnen met) voetbal? Je mag altijd een keer komen kijken of meetrainen (maandagavond). Voetbalervaring is niet nodig, enthousiasme en een positieve instelling zijn het allerbelangrijkste. Mail voor meer informatie naar [email protected] en we nemen contact met je op.

VR30+ Vrouwenvoetbal