Harvey de Boer naar SWZ Boso Sneek

20 maart 2017 18:30

Persvoorlichting

Harvey de Boer (24) komt na de zomer uit voor SWZ Boso Sneek. De vereniging en de middenvelder zijn afgelopen week tot een akkoord gekomen.

De Boer komt momenteel uit voor Flevo Boys en was eerder actief bij SC Heerenveen, SC Cambuur en ONS Boso Sneek. "We zijn erg blij met de overstap van Harvey", laat Martin van Klaveren namens de Prestatie Voetbal Commissie weten. "Met zijn komst hebben we volgend seizoen op het middenveld echt wat te kiezen."

SWZ Boso Sneek speelde afgelopen zondag doelpuntloos gelijk tegen SDO uit Bussum en blijft deze week daardoor hangen op de zesde plaats. Aankomende zondag wordt uitgespeeld bij RKHVV, de nummer tien. Volgende week zaterdagavond is MSC de tegenstander in Sneek.

Harvey de Boer SWZ Boso Sneek 1