Zondag: SWZ Boso Sneek - Alphense Boys

28 oktober 2017 12:30

Aanstaande zondag staat alweer de negende wedstrijd op het programma in de Hoofdklasse A. In Sneek neemt SWZ Boso Sneek het dan op tegen Alphense Boys. Een wedstrijd tussen respectievelijk de nummer 11 en 12 op de ranglijst.

Vorige week werd de goede reeks van de Snekers doorbroken door een terechte 4-0 nederlaag tegen Silvolde. Daarvoor had de ploeg van trainer Germ de Jong vier wedstrijden op rij niet verloren. De ploeg zal deze zondag de kater weg willen spoelen met een overwinning tegen de ploeg uit Alphen aan den Rijn.

Alphense Boys (1930, circa 1.000 leden) is één van de promovendi dit jaar. De ploeg van trainer Aad van den Berg staat momenteel zal gebrand zijn om de wit-zwarthemden voorbij te gaan op de ranglijst. Ook gezien de reeks van drie verliespartijen op rij zal men in Sneek alles op alles zetten om de punten mee te nemen naar Alphen aan den Rijn.

Zondag 14.00 uur zal het sportpark aan de Molenkrite het strijdtoneel zijn van dit duel tussen SWZ Boso Sneek en Alphense Boys. U bent van harte welkom.

Zie ook:

Alphense Boys SWZ Boso Sneek 1 Voorbeschouwing