ALV: ook vrijwilligerstaakverplichting ouders

5 februari 2020 12:00

SWZ Boso Sneek inmiddels al enkele seizoenen een vrijwilligerstaakverplichting voor seniorenleden. De leden die aanwezig waren bij de Algemene Ledenvergadering hebben besloten dat deze verplichting ook gaat gelden voor ouders/verzorgers van jeugdleden.

De komende periode gaan de bij dit onderwerp betrokken commissies om tafel om de exacte invulling verder vorm te geven. Ook worden de laatste maanden van het seizoen gebruikt om verdere informatie over deze wijziging en de invulling daarvan te delen met coördinatoren, leiders en ouders/verzorgers.

Met ingang van het nieuwe voetbalseizoen moet dit definitief ingeregeld zijn. Mochten er in dit stadium vragen zijn, dan kan er via de leiders contact worden opgenomen met de algemeen coördinatoren.

Zie ook:

Vrijwilligers Vrijwilligerstaakverplichting