KNVB aftrapmodule, "Bedankt! Namens alle spelers die jij begeleidt"

11 februari 2023 12:30

Nadat in oktober de eerste KNVB aftrapmodule werd georganiseerd, werd 7 februari opnieuw een aftrapmodule georganiseerd onder leiding van KNVB docent Richard Steensma bij VV Sneek Wit Zwart.

Stefan Mekking (TC JO10 t/m JO12) hierover: "De jeugd verdient het om kwalitatief goed verzorgde en leuke trainingen te krijgen. Anderzijds verdient ons kader het om het gevoel te hebben van meerwaarde te zijn, en voldoening te halen uit hetgeen zij betekenen voor de spelers en speelsters, voor elkaar en voor de club als geheel, want daar gaat het om bij training geven en het coachen van wedstrijden; iets betekenen voor elkaar en elkaar verder helpen".

"Met veel plezier heb ik deze avond mogen begeleiden. Was wederom een fijne geïnteresseerde groep jeugdtrainers" aldus KNVB docent Richard Steensma.

KNVB_aftrapmodule_7-2-2023.jpeg

Jeugdafdeling