Drukbezochte Club van 100 bijeenkomst!

19 maart 2019 18:00

De jaarlijkse bijeenkomst van de Club van 100 stond afgelopen zondag weer op de agenda.
Na de klinkende overwinning van het eerste tegen Bergum, verzamelden zo'n 60 leden zich in de kleine kantine om te worden bijgepraat over hetgeen de Club van 100 het afgelopen jaar financieel heeft ondersteund.

Dit varieerde van ondersteuning voor jeugdtoernooien, het G voetbal, aanschaf nieuwe doelen voor de jeugd, aanschaf gereedschap voor de terreincommissie en het mede financieren van nieuwe hardhouten planken op de tribune. Daarnaast werd tijdens de bijeenkomst nog 1000 euro geschonken aan Jan Kuperus, die bezig is met een opfrisbeurt qua inrichting van de kantine. Hier heeft overigens ook de Bingo- en Blinde toto commissie aan bijgedragen.

Na het formele gedeelte kon worden genoten van een heerlijk buffet wat deze keer door Catering Sneek was verzorgd.
Tegen 18:00 uur was de sluiting en kon wederom worden teruggekeken op een gezellige middag!

Mocht u nog iemand in uw omgeving kennen die net als de 135 andere leden ook lid wil worden, meld u dan aan (0515-411900)! Voor maar 12 cent per dag (45 euro per jaar) ondersteunt u onze prachtige vereniging!

Bestuur Club van 100:

Jan Jansen