Club van 100 schenkt professionele ballenpomp

11 februari 2022 22:30

Wie kent het niet, brekende naalden, ballen die zo hard zijn dat je de brommerhelm bijkans op moet om een voorzet in te koppen of ballen die veel te zacht zijn. Iedere trainer pomp op eigen gevoel de ballen op en daar zit nog wel eens verschil in. Om die reden heeft de club gemeend een professionele ballenpomp aan te moeten schaffen zodat dit soort zaken verleden tijd zijn.

De TarQa 2000 hangt sinds deze week in het ballenhok. Deze automatische ballenpomp stopt automatisch op de vooraf ingestelde druk zodat alle ballen altijd gelijke druk hebben.

De naald is ook veel robuuster dus geen ergernis meer van brekende naalden. De financiering werd volledig mogelijk gemaakt door de Club van 100!

Op de foto pomp Club van 100 bestuurslid Jan Jansen een bal van de JO8 op. Trainer (en ook club van 100 bestuurslid) van de JO8 Marten Feenstra kon er daarna mee aan de slag.

Dit is de TarQa automatisch ballenpomp.

Ballenpomp.jpg

Club van 100