Reminder: vanavond Algemene Ledenvergadering

17 mei 2019 12:45

Vanavond vindt de halfjaarlijkse Algemene Ledenvergadering plaatst in de kantine.

Op de agenda staan de, voor een voorjaars-ALV gebruikelijke, agendapunten rond de begroting voor het aankomende seizoen. Daarnaast praat het bestuur, in navolging op de vorige maand georganiseerde informatiebijeenkomst, de leden bij over de samenwerking met ONS Sneek en staat de benoeming van Olaf de Boer tot Algemeen lid van het bestuur op de agenda. De volledige agenda is hier te vinden.

Gezien de lange rijen bij de vorige Algemene Ledenvergaderingen langs deze weg het verzoek aan de leden om rond 19.30 uur aanwezig te zijn, zodat om 20.00 uur de vergadering kan beginnen. De deuren van de kantine zijn al om 19.00 uur geopend. Uiteraard staat de koffie klaar!

Algemene Ledenvergadering