Kerstactie Sneek Wit Zwart en Bakkerij Haaksma

6 december 2020 13:15

Lekker genieten met de kerst van overheerlijke producten van Bakkerij Haaksma én de vereniging steunen tijdens de coronacrisis. Dat kan!

Via onze speciale kerstactie-website kun je jouw bestelling doorgeven. Je ontvangt een voucher in je e-mail. Op 23 december kun je deze vervolgens met die voucher afhalen bij Bakkerij Haaksma (Kruizebroederstraat 72 in Sneek). De opbrengst komt ten goede aan de vereniging.

Speciaal voor deze actie zijn er, naast suikerbroden en amandel kerststaven, ook exclusieve Sneek Wit Zwart kerstkransen in de aanbieding. Wie gebruik maakt van de SWZ Deal kan alle producten tegen een speciale actieprijs bestellen!

Wil je deze actie delen met je familie, vrienden of teamgenoten? Verwijs ze dan naar vvsneekwitzwart.nl/kerstactie, zodat we samen voor een mooie opbrengst en smakelijke kerstdagen kunnen gaan! Bedankt voor je support en alvast fijne feestdagen!

Bakkerij Haaksma Kerstactie Kerstster