Oefenwedstrijd/trainingen A-selectie naar Leeuwarderweg

30 juli 2018 16:15

De trainingen van de A-selectie vinden woensdag en vrijdag plaats op het sportpark van LSC 1890 aan de Leeuwarderweg. Ook de oefenwedstrijd tegen KGB, gepland voor zaterdagmiddag, is noodgedwongen verplaatst naar de Leeuwarderweg.

De aanleg van de nieuwe kunstgrasvelden en het noodzakelijke onderhoud aan de grasvelden, ingegeven door de lange periode van droogte en hoge temperaturen, zorgt er voor dat er deze week nog niet getraind en gespeeld kan worden op ons eigen sportpark.

Hartelijk dank aan stadsgenoot LSC 1890 voor de mogelijkheid tot het verplaatsen van deze trainingen en oefenwedstrijd.

KGB Oefenwedstrijd SWZ Boso Sneek 1