Schijt je rijk keert terug bij SWZ Boso Sneek

27 april 2019 13:00

Voetbalvereniging SWZ Boso Sneek organiseert dit jaar een Schijt je rijk-loterij, waarbij deelnemers onder andere kans maken op een hoofdprijs van 250 euro.

Loten voor de loterij zijn vanaf volgende week voor 4 euro per stuk verkrijgbaar, onder meer via de leden, op wedstrijddagen van de eerste elftallen aan de kassa’s van het sportpark en online via www.swzbososneek.nl/schijtjerijk. Daarmee keert Schijt je rijk na jaren van afwezigheid terug bij de Sneker club! Op 15 juni eindigt de loterij met een feestelijke schijtavond en de bekendmaking van het winnende kavel, dat wordt bepaald aan de hand van een schijtende koe. Naast de hoofdprijs van 250 euro zijn er ook diverse extra (geld)prijzen te winnen.

SWZ Boso Sneek is de grootste voetbalvereniging van Súdwest-Fryslân. Het vlaggenschip komt uit in de eerste klasse, waar het momenteel meespeelt om de titel. Daarnaast kent de club nog meer dan 70 teams, waarbij ook G-voetbal, walking football en meiden- en damesvoetbal volop aandacht krijgen. De opbrengst van de loterij komt uiteraard ten goede aan de vereniging, die daarmee haar maatschappelijke- en sociale functie verder wil verstevigen.

Schijt je rijk