SWZ Boso Sneek gaat opnieuw de Oranje Leeuwinnen aanmoedigen

18 juni 2019 18:00

De Oranje Leeuwinnen spelen 3 september om 20:00 in het Abe Lenstra stadion in Heerenveen een EK-kwalificatie wedstrijd tegen Turkije.

Nu hebben we 175 kaarten kunnen bemachtigen. De kaarten zijn 12 euro per stuk. Wil je ook mee? Stuur dan een appje naar Esther Keuning. Het gaat hard dus meld je zo spoedig mogelijk aan. Op dit moment zijn er nog zo'n 40 kaarten beschikbaar.

Het nummer van Esther is 06-54364250.

De kaarten zelf ontvangt Esther zo'n twee weken voor de wedstrijd. Wanneer de kaarten betaald moeten worden en waneer ze kunnen worden opgehaald wordt nog bekend gemaakt.

Oranje Leeuwinnen