Vacature: Hoofd Jeugd Opleiding

9 februari 2022 17:45

Sneek Wit Zwart investeert in haar jeugdopleiding en opent vacature voor een Hoofd Jeugd Opleiding.

De ontwikkeling van eigen voetbaltalent is een belangrijke pijler in de toekomstvisie en de ambitie van VV Sneek Wit Zwart. Daarom gaat de club investeren in goed opgeleide trainers/coaches. Zij hebben de meest directe invloed op de ontwikkeling en het spelplezier van spelers. Betere trainers dragen immers bij aan de ontwikkeling en kwaliteit van het voetballen en zorgen voor het behoud van leden. Door de invulling van de functie van Hoofd Jeugd Opleiding per seizoen 2022-2023 zorgt de voetbalvereniging voor een duidelijke centrale visie en worden de trainers/coaches op een juiste manier aangestuurd.

VV Sneek Wit Zwart is een herkenbare vereniging in de brede regio, waar binnen een gezonde, betrokken en goed functionerende organisatie de voetbalsport kan worden beoefend op ieders niveau. Hierbij is aandacht voor sportiviteit en respect, focus op prestatie, plezier en persoonlijke ontwikkeling, zowel op het speelveld als daarbuiten. Onze vereniging is klaar voor de toekomst door voortdurende aandacht voor duurzaamheid.

Eén van de ambities van VV Sneek Wit Zwart is: ‘de jeugd speelt op competitieniveaus welke aansluiten bij de ontwikkeling van de spelers en groeien, waar mogelijk, mee met het niveau van de selectieteams senioren’. Daarbij hoort dat ambitieuze jeugd spelers (meisjes en jongens) door kunnen doorstromen naar de prestatieteams van Sneek Wit Zwart. Dat betekent dat de jeugdopleiding ook mee moet meegroeien met de ambities van de eerste elftallen.

Vacature Hoofd Jeugd Opleiding

Het Hoofd Jeugd Opleiding (HJO) is onderdeel van de Voetbal Technische Commissie (VTC). Hij of zij bewaakt de praktische uitvoering het voetbalbeleid in de praktijk en maakt trainers beter. Deze trainers worden begeleid volgens deze gemeenschappelijke visie . Het bestuurslid Voetbalzaken stuurt de VTC aan en daarmee ondersteunt in die rol de HJO. Als team hebben zij gezamenlijk een visie op voetballen en een visie op leren voetballen opgesteld.

Hoofd Jeugd Opleiding Vacature Vacatures