Semplonius hoofdtrainer beloftenteam, selecties VV Sneek Wit Zwart 1, 2 & 3 bekend

17 juni 2023 10:15

Het beloften-team van VV Sneek Wit Zwart uitkomende in de reserve 2e Klasse zal komend seizoen onder leiding staan van Andre Semplonius. Als oud-speler en trainer is Andre geen onbekende bij onze vereniging, hij mag gerust een echte SWZ'er genoemd worden.

Semplonius hoofdtrainer beloftenteam

Andre was gedurende zijn voetbalcarrière al werkzaam als trainer en heeft hij inmiddels meer dan 20 jaar ervaring als hoofd- of assistent trainer in de Friese amateurvoetbalwereld. Zo stond hij aan het roer bij Oudehaske, VVI, QVC, Nijland en meerdere malen bij onze eigen vereniging bij diverse teams. Semplonius zal de beschikking krijgen over een ruime selectie bestaande uit een aantal spelers die al enkele jaren deel uitmaken van de selectie en een groep jonge talenten welke doorstromen vanuit de JO19. Het verder ontwikkelen van deze spelers blijft de doelstelling van het beloftenteam, logischerwijs gaat dit hand in hand met het spelen van wedstrijden op een zo hoog mogelijk niveau, de komende jaren willen wij dan ook de sprong maken richting de reserve 1e Klasse om zodoende aansluiting te vinden bij de A-selectie. Wij zijn als vereniging zeer ingenomen met de aanstelling van Andre en zijn er van overtuigd dat hij met zijn ervaring als speler en trainer de spelers naar een hoger niveau kan tillen.

Selecties VV Sneek Wit Zwart 1,2 & 3

De nacht van woensdag op donderdag was de "deadline" van de overschrijvingen en zoals bij elke vereniging zijn er elk jaar spelers die stoppen, vertrekken of aansluiten bij de club. Via dit medium zijn de ontwikkelingen rondom de A-selectie al meermaals gedeeld, in de bijlage de definitieve selectie. Ook in de bijlage de selecties van het beloften-team en het 3e elftal, kort samengevat 3 ruime selecties welke noodzakelijk zijn is uit ervaring gebleken.

Doelverdedigers

Het aantal doelverdedigers (4) voor 3 selecties is niet ruim, dus mocht je zelf keeper zijn of iemand kennen die geïnteresseerd is om aan te sluiten dan kunt u contact opnemen met Bestuurslid Voetbalzaken Ernst Veldman (06 2123 7545)

Selecties_VV_Sneek_Wit_Zwart_12_en_3.pdf

VV Sneek Wit Zwart 1