Carlo Rietdijk verlengt contract bij VV Sneek Wit Zwart

21 januari 2024 12:00

Ook in het seizoen 2024/2025 zal Rietdijk als hoofdtrainer verantwoordelijk zijn voor het vlaggenschip van onze vereniging. Carlo zal na de zomervakantie starten aan zijn 4e seizoen op Sportpark Tinga nadat hij in 2021 na een dienstverband van 5 jaar de overstap maakte van Leeuwarder Zwaluwen.

In zijn eerste seizoen werd de inmiddels 37-jarige Leeuwarder overtuigend kampioen in de 3e klasse, vorig seizoen was het wennen aan de intensiteit van de 2e klasse, desondanks werd afgesloten met een degelijke 5e plaats en liep men op de laatste speeldag net nacompetitievoetbal mis. Deze jaargang verloopt voorspoedig met momenteel een verdiende 2e positie op de ranglijst met zicht op meer gezien het spelbeeld van afgelopen zaterdag in de wedstrijd tegen koploper Zeerobben.

Daar waar Rietdijk zijn contract heeft verlengd zal na dit seizoen afscheid genomen worden van assistent-trainer Nick de Glee, hij heeft besloten om onze vereniging te verlaten. Nick is ambitieus en wil na twee seizoenen als assistent-trainer graag weer op eigen benen staan.

Carlo Rietdijk VV Sneek Wit Zwart 1