14 Januari nieuwjaarstoernooi 2024

8 december 2023 15:15

Op zondag 14 januari 2024 organiseren we het 7e VV Sneek Wit Zwart Nieuwjaarstoernooi in de Sneker Sporthal aan de Van Griffenstraat 3 te Sneek.

Het Nieuwjaarstoernooi is elk jaar weer een gezellige en sportieve start van het jaar. Onze jeugdspelers kunnen met veel plezier tegen elkaar voetballen. Familie en vrienden genieten vanaf de tribune van de spannende wedstrijden. Als club zijn we er trots op dat we dit toernooi reeds voor het 7e jaar mogen organiseren voor onze jeugdleden. Het is een traditionele ‘Sneek Wit Zwart clubdag’ geworden aan het begin van het jaar.

Onderstaand alvast een globale tijdsindeling van deze dag (tijden onder voorbehoud):

09:00 – 11:00 uur       JO8, JO9, JO10

11:00 – 13:00 uur       JO11, JO12, JO13

13:00 – 15:30 uur       JO14, JO15 & MO15, MO17

15:30 – 16:45 uur      JO17, JO19

Iedere speler wordt automatisch ingedeeld, je hoeft je dus niet apart aan te melden voor dit toernooi. Tijdens het toernooi worden er spelers ingedeeld per ‘landenteam’. Spelers worden per categorie gehusseld. Zo komen er verschillende niveaus in een landenteam samen. Deze manier van indelen maakt het Nieuwjaarstoernooi tot een gezellig en sportief toernooi. De meidenteams spelen in een eigen poule. Elk landenteam wordt aangemoedigd door een coach. De wedstrijden worden door onze eigen club scheidsrechters begeleid. Mocht je absoluut niet mee kunnen doen, meld je dan af vóór 4 januari 2024 via je eigen leider van je team. Na deze datum gaan wij namelijk de teams indelen.

Om enigszins de kosten te kunnen dekken, vragen we een kleine vergoeding van € 2,00. Deze hoef je pas op zondag 14 januari bij het aanmelden in de sporthal te betalen.

Zet zondag 14 januari in je agenda en nodig alvast al je familieleden en vrienden uit om te komen kijken zodat we een volgepakte Sneker Sporthal krijgen!

Het betreft een zaalvoetbalwedstrijd dus zorg wel dat je de juiste zaalschoenen aan trekt. Je mag in je eigen sportkleding deelnemen aan de wedstrijden. Eten en drinken mag je van huis meenemen. De kantine van de sporthal is ook geopend. Na afloop van de wedstrijden krijgt elke speler een leuke attentie als herinnering aan het Nieuwjaarstoernooi.

We gaan er met z’n allen weer een hele gezellige, sportieve en onvergetelijke dag van maken!          Tot volgend jaar op zondag 14 januari.

Nieuwjaarstoernooi Commissie

nieuwjaarstoernooi