Commissie Nieuwjaarstoernooi zoekt versterking

17 april 2024 15:45

Een kleine 10 jaar geleden is door enkele liefhebbers geopperd om een onderling jeugdzaalvoetbaltoernooi te organiseren, er is een toernooicommissie opgetuigd en in 2015 werd het eerste Nieuwjaarstoernooi gespeeld! Afgelopen januari werd het toernooi alweer voor de 8e keer georganiseerd en is inmiddels een begrip geworden binnen de jeugdafdeling van VV Sneek Wit Zwart.

In de loop van de tijd zijn er al enkele leden van de toernooicommissie gestopt en opgevolgd door nieuwe leden, momenteel bestaat de commissie uit de volgende leden waarvan er na lang aarzelen een groot aantal nu echt gaan stoppen:

• Mats Hendriks
  • Almar Hesmerg (stopt)
  • Mirjam Hoekstra (stopt)
  • Geert Jan Feenstra (stopt)
  • Arnoud Veltkamp (stopt)
  • Age Hains Boersma (stopt)

Om dit leuke toernooi mogelijk te blijven maken zijn wij dus op zoek naar opvolgers. Naast de toernooidag zelf neemt de organisatie slechts 2 of 3 vergaderingen in beslag en worden de overige taken netjes verdeeld. Er ligt een beproeft draaiboek klaar en je bezorgt de gehele jeugdafdeling een fantastische dag.

Ben jij enthousiast en wil jij het Nieuwjaarstoernooi voortzetten dan graag contact opnemen met de webmaster via [email protected], die brengt je dan in contact met de toernooicommissie!

nieuwjaarstoernooi